Veelgestelde vragen & antwoorden

Waarom zouden wij een merkadviseur inhuren? Wij kennen onszelf toch het beste?

Zeker, maar om dat écht scherp te krijgen is het fijn om een vaste structuur te gebruiken van een iemand met veel en professionele ervaring. Ik heb gewerkt voor grote en sterke merken, maar ook gewerkt aan dual branding en nieuwe merken.

+

Ik wil wel aan mijn merk bouwen, maar levert dat echt iets op?

Als je alles wat je doet vanuit een sterk vertrekpunt doet, zal je boodschap heel helder zijn en alle activiteiten daar beter op aansluiten. Zeker als je met een groter team werkt is het belangrijk aan dezelfde boodschap te werken.

+

Wat moet ik al duidelijkheid hebben over mijn doelen en merk om te kunnen samen werken?

Ik stuur vooraf huiswerk waar je mee aan de slag kan en neem het team dan stap voor stap mee in het proces. 

+

Hoeveel tijd kost het een workshop?

Een individuele workshop duurt ongeveer 2 uur. Als er meer mensen zijn duurt de sessie ook langer. Voor 4 personen een halve dag. Met een grotere groep (8 personen) zijn we wel een dag bezig. Soms is het nodig om het op te splitsen in 1 of 2 sessies.

+

Wat is inbegrepen in een workshop?

Bij de individuele workshop is de koffie en de locatie gratis. Voor teams zijn locatie kosten niet inbegrepen.

+

Kan ik ook zelf aan de slag met mijn eigen merk om geld te besparen?

Dat zou in theorie kunnen, alleen ik heb de kennis en ervaring en een bewezen aanpak die je veel sneller op weg helpt.

+

Wat is het uurtarief?

Mijn standaard uurtarief is € 99 per uur exclusief BTW.

+

Als het merk scherp is, wat kun je dan nog voor ons betekenen?

Ook dan kan ik helpen. Bijvoorbeeld naar de doorvertaling naar een aangepast logo of nieuwe huisstijl. Ik kan helpen met een nieuwe website, maar ook interne en externe communicatie opzetten. Alles afhankelijk van wat er nodig is. Ervaring heb ik genoeg.

+

Kun jij niet gewoon snel een merkdocument maken?

Nee, want de input van jouw team is het hart van jouw merk.

+

Helpt een merksessie ook om keuzes te maken ?

Zeker! Als jij heel scherp hebt waar je voor staat, zal je én een betere selectie kunnen maken van dingen die op je pad komen. Deze kun je toetsen aan je merkkompas.  

+

Wat levert een merksessie op?

Heel scherp waar jouw bedrijf voor staat. Dat zorgt er vervolgens voor dat je een duidelijkere boodschap hebt, gefocust bent en makkelijker keuzes kan maken. 

+

Met welke mensen heb je gewerkt?

Iedere professional kan bij mij terecht: ondernemers, advocaten, maar zeker ook professionals in loondienst. Het maakt eigenlijk niet uit in welke markt je actief bent. Ik vind het interessant om ieders achtergronden te leren kennen.

+
Waar vindt de workshop plaats?
 
De individuele sessie vindt plaats in Amsterdam (J. Verhulststraat 188h). Voor groepen gaan we naar een passende locatie.
+

NEEM CONTACT OP